Tillbaka till verkligheten

Hahaha, vem försöker jag lura? det finns ingen verklighet.

Anyway, förra veckan var helt okej. Hade en liten oobe (Out Of Body Experience) helgen där då jag inte sovit på ett dygn, var lite häftigt, synd bara att det inte var långvarigt... yeye, nånting att träna på då ;)
Utöver det: inget speciellt.

Gårdagen var faktiskt givande. Med rätt sällskap blir allt kul ;) Jag, Johan och Fredrik tog o cyklade upp till Höjda för att springa. På väg dit så mötte vi 3 tjejer vara av en som jag tyckte jag kände igen. (Johans ex)
Cyklar vidare.

Jag: - Var inte det där Amanda?
J: - Vart då? där? Nej, Amanda är mullig, hon där var ju smal.
Jag: - Smal?! Vad ser du med?
J: - Var hon snygg?
Jag: - Du vet väl hur Amanda ser ut...
J: - Men det var inte Amanda, hon där var ju snygg!
Jag: - Jaja...

Nått i den stilen var det. På ett ungefär. Tänk oss i ett polisförhör där vi ska beskriva samma person. Lär ju gå åt helvete iaf! :D

Längre fram kommer en gubbe cyklandes som inte ser alltför munter ut, såg jävligt rolig ut enligt Johan, synd att jag inte kollade så noga. Fast hade kanske fått mardrömmar ifall jag kollat. höhö.   
"sabla ungdomar.. cyklar på min väg... hrm hrm.."

Efter springningen (är det ens ett ord?) så skulle vi hem till Fredrik, han behövde hjälp med sin dator. Allt verkar vara i sin ordning tills Johan ska koppla in hårddisken. Det börjar tjuta som en jävla tigerraket och en gnista på 15 cm avgers från nätaggregatet. Sen blev det tyst o luktade bränt :) Så det var bara att skruva upp nätaggregatet o se vad som hände, hehe... jahapp.. varenda liten kondensator hade gett vika. Satans Hdd alltså, måste vart förhäxad eller ngt... Tur att Fredrik hade ett extra nätaggregat och en extra Hdd.
Så det ordnade sig som tur var, kunde vart värre, han kanske hade vart tvungen att skicka in den igen (Han hade nyss fått hem den från en reparation)

Så var det med det.

Simma lugnt, ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Johan

Tyckte du inte om min imitation av gubben?



jag visar

Du: HAHA, det där är ju ledsen!

jag visar igen

Du: HAHA, jävla joker!

visar sista gången

Du: HAHAHA!

2008-07-02 @ 22:33:27
Postat av: Jonathan

Otroligt fina må jag säga dig!

Funderat på teaterskola? :D

2008-07-03 @ 01:44:51
Postat av: Fredrik

Jag är gasexpert

2008-07-04 @ 04:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0