Bara en dag.

Tjo!

Då var man vaken igen, eller nått. Lär inte bli så mycket uträttat idag känner jag. Fyfan, vad trött man kan vara. Fast ska ju ta o tackla den där halvmilen i sällskap med Fredrik o Johan så jag får hoppas att jag piggnar till då ;) lär vara helt dead efteråt, haha. Aja, det är ju fint väder, i jämförelse hur det har varit under resten av månaden. Regn, regn, regn o åter regn, nu ser man ju solen iaf, det tackar jag för! Behöver lite positiv energi.
Har inte så mycket mer att säga, tur att det kommer fler dagar, hehe. Fina dagar helst! Fast det är ju vad man gör dem till så ;)

Ha det bäst!

Jag erbjuder dig fred.
Jag erbjuder dig kärlek.
Jag erbjuder dig vänskap.
Jag ser din skönhet. Jag hör dina behov.
Jag känner dina känslor.
Min visdom kommer från den Högsta Källan.
Jag hälsar den Källan i dig.
Låt oss arbeta tillsammans för harmoni och kärlek.

Kommentarer
Postat av: Johan

Glöm inte att även regnet fyller sin funktion, rensar bort all smuts och renar, inte bara fysiskt utan även kropp och själ. :)

2008-06-25 @ 21:04:24
Postat av: Jonathan

Haha, jag kan knappast kalla detta regn rent då det har blivit förorenat med all vår skit. Men hur det man säger? lika löser lika, höhö.

Håller iaf störande insekter borta. Så något positivt är det ju ;)

2008-06-25 @ 22:49:03
URL: http://streetpoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0