R.I.P

Howdy...

Min dag: vaknat, ätit, dator, gått ut med hundar, diskat, dator, joggat..  o nu sitter jag här. Kortfattat o bra, eller något vidare bra är det inte. Shit the same...

Men det är inte vad jag ska tala om. Jag ska tala om en mycket stor man, i mina ögon och många andras. Han var den samhällskritiker och komiker som kunde få mig att dra på smilbanden. Hans buskap var konkreta, obarmhärtiga och framförallt så är de oförglömliga. George Carlin, gick bort 22 Juni, men ändå lever du vidare. Genom oss.
Vila i frid, ya old fuck :) som han själv skulle ha uttryckt det :) 
Han var one of a kind och han glöms aldrig, rest in peace.

http://www.youtube.com/watch?v=dqFkjwBrDKY

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0